BIY

24 Aralık 2008 Çarşamba

Gündemden...

- İhsan Kalkavan Galatasaray'ı Fetullah Gülen UEFA Kupası şampiyonu yaptı açıklamasını yapmış.

- Şadan Kalkavan, Engin Verel'in ardından Fenerbahçe başkanlığı için adaylığını açıklayan ikinci isim. Aslında arada bir de kongre üyesi vardı sanki. Tam hatırlayamadım.

- Kuddusi Müftüoğlu Alanya Belediye Başkanlığı için aday adayı. Aday olması hayli muhtemel(Kendisini hayata döndüren Osman Avcı - Abdurrahman Arıcı ikilisi onu aday da yapar). Ben kendisini çok başarısız bulurum. Alanyalılara sabır diliyorum.

- Tuğrul Yenidoğan Medyaspor ekibiyle Kanal Biz'de programa başlamış. İlk kehaneti Oğuz Sarvan görevinden alınacak olmuştu. Sarvan görevinin başında Kulüpler Birliği'nin desteğini aldı.

- Haluk Ulusoy toplantılar yaparak yeni bir oluşum kovalıyor. Yerel seçimi bekliyorlar bence. Olası bir AKP başarısızlığı onların sıçrama tahtası olacaktır. Anayasa Mahkemesi'nin kapatma kararını da bekliyorlardı ama karar olumsuz çıkınca geri çekilmişlerdi. Şimdi ise hakem hataları en büyük dayanakları(O hesapların içerisinde olduklarını düşünüyorum. Hakem hataları hep masum değil maalesef). Kulüpler Birliği'nin çıkışını bekliyorlardı. Beşiktaş hariç bir çıkış göremediler.

- Cuma'yı bekliyorum. Demirören ne diyecek bakalım. Tüm hesaplarını Sarvan'ın gidişine göre yapmıştı. Sarvan kalınca ne diyebilir acaba?

- "Dünyanın en iyi teknik adamları Antalya'da buluşuyor" Bu başlık antrenör seminerinin haber başlığı. Kim bu teknik adamlar: Capello, Terim, Aragones. Biraz fazla iyimser bir başlık.

- Bank Asya Birinci Ligi daha yakından takip etmek istiyorum. Ama nasıl bilemiyorum? Gidip D Smart'a para vermem. Bu ligdeki yabancılar da gayet ilginç gözüküyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder