BIY

23 Ocak 2009 Cuma

Gündemden...

-Galatasaray ve Fenerbahçe'de imzalar atıldı. Sorun yok gibi görülüyor. Sorum şu imza atan oyuncunun performansı düşer mi yükselir mi? Bence düşer. 

-Servet çok yürekten ve üst düzey bir performans sergiledikten sonra umarım bir duraklama periyoduna girmez. Girdiği takdirde toparlaması oldukça zor. Denizlispor sonrası toparlanması 3 sezon almıştı.

-Futbolcular arasındaki fiziksel kapasite birbirine yaklaştıkça iş daha çok çabukluk, zeka ve ekstra yeteneğe kalıyor. Bunu şunun için yazıyorum. Bence Bekir İrtegün'ün Can ve Yasin'den tek farkı son iki sezonda sık sık forma şansı bulması. Fenerbahçe ondan bir Lugano, Servet performansı beklerse sonuç net hayal kırıklığı olacaktır. Bu açıdan bu transferin olmaması aslında bir açıdan iyi olmuştur. 

-Beşiktaş, Beşiktaş, Beşiktaş... Delgado'ya verilen para akıl almaz. Sermaye arttırımı yapılması şart olduğu için alındı deniyor Medyaspor'da. Doğrudur. Ama Ülker bu işten önce 2,75 milyon satış karı, ve sonrasında da ucuza kapatılmış forma anlaşması kazandı. Fulya'daki projeyi gördüm geçen gün. Gayet güzel görünüyor ama o bile işe yaramayacak galiba.

-A Milli Takım Haziran'da Fransa karşısında. Maç Lyon'da.

-Süper Lig başlıyor. Bitmesin lütfen.

-Sivasspor-Galatasaray maçına canlı anlatım yapmak istiyorum. Vaktim olursa neden olmasın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder