BIY

26 Ocak 2009 Pazartesi

Haftasonunun Ardından

-Sivasspor-Galatasaray maçı içimdeki futbol sevgisini öldürdüğü için diğer maçlara bir türlü dikkat kesilemedim. Saha şartlarından medet ummaya çalışan takımları sevmiyorum sevemiyorum. Sivasspor maç 11-11 gitse büyük ihtimal maç sonuna kadar uzun top şişirip Galatasaray tandeminin hata yapmasını bekleyecekti. Galatasaray'ın Sivas'ta sakat vermemesi ayrı bir mucize.

-Canlı anlatımda ilk önce küfürden atıldı Ümit Karan diye yazdım. Sonra amatör bir dudak okumayla onun küfür olmadığını gördüm ve düzelttim. Ama hakem şimdi küfür diyor. Halbuki Arda niye attın diye sorduğunda üstüm başım battı gibi bir hareket yapıyordu. Ezik yardımcı hakemlere gıcığım. 

-Fenerbahçe'yi Volkan kurtardı manşetleri dört bir yanda. Ben birkaç pozisyon gördüm. Zeki Çol'un yorumuna katılıyorum. Ersun Yanal dersine iyi çalışmış. İyi çalıştığı zaman takımları da iyi işler yapıyor. Biraz daha buna odaklansa çok daha faydalı olabilir Trabzonspor'a. 

-Haftanın sürpriz gibi görünen takımı Kocaelispor ama bence değil. Hacettepe'de Erdoğan Arıca'nın çok yanlış bir tercih olduğunu göreve geldiği gün yazmıştım. Büyük ihtimal küme düşecekler. Futbolcular Arıca'ya güven duymuyorlar ve dağılmış bir takımdan dört yiyorlar. 

-Ankaragücü küme düşmenin bir diğer önemli adayı. Orada planı daha önce yazmıştım. Ankaragücü küme düşecek. Ankaraspor'la yer değiştirecek ve Melih Gökçek Ankaragücü başkanı olup bundan prim yapacak. Tabi Mart'ta seçimi kazanırsa. Bu arada Mart demişken sırf Melih Gökçek'e çalışan bir kanal var ve kolpa halk röportajlarıyla Melih Gökçek sevgisinin ne kadar üst düzey olduğunu aktarıyor insanlığa. 

-Bu arada Özer Hurmacı inanılmaz oynuyor. Konya maçında verdiği topuk pası, iki kişiyi geçip kalecinin üzerinden aşırması ve direkten dönen topu şahaneydi. Özer bir an önce nereye gideceksen git. Avrupa olsun lütfen.

-Konyaspor'da Fahri Tatan iki golde kaptırdığı toplarla yüzde yüz sorumlu. Vasat bir oyuncu olarak kariyeri sonlanacak büyük ihtimal. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder